شاگردان خدا

آخرین مطالب

آشنایی با وبلاگ

سیدعلی مشتاقی نیا | شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۰۱ ق.ظ



سلام من سید علی مشتاقی نیا هستم 11 ساله هستم و اهل قم هستم 

منتظر نظرات شما هستم

  • سیدعلی مشتاقی نیا

نظرات  (۱)

  • مشتاقی نیا
  • سلام ورود دوباره شما رو به عرصه وبلاگ نویسی خوش آمد میگم. این عکست البته قدیمیه اما برای خواننده های قبلی وبلاگت یاداور خاطرات اولین روزهاییه که وبلاگ نویسی رو شروع کردی. اون موقع شاید اولین پسر نه ساله ای بودی که وبلاگ مینوشتی شاید روزی اسمت توی تاریخ ثبت شد. موفق و سربلند باشی یاعلی التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی